REGULAMIN SALONU STACJONARNEGO DRESS ON NOW
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Salon „Dress on now” (zwany dalej „Salonem”) prowadzony jest przez Annę Szyler, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DRESS ON NOW Anna Szyler z siedzibą w Limanowej, ul. Szwedzka 7, 34-600 Limanowa, wpisaną do Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 7372232331, REGON: 521601880.2. Dane kontaktowe Salonu:
1) adres do korespondencji: 34-600 Limanowa, ul. Szwedzka 7
2) e-mail: sklep.dressonnow@gmail.com, dressonnow.wedding@gmail.com;
3) tel.: 889 293 292;
4) adres witryny: www.dressonnow.pl.
3. Postanowienia zawarte w Regulaminie określają zasady składania, realizowania zamówień oraz sprzedaży sukni ślubnych i wieczorowych Salonie.
4. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
5. Salon jest otwarty w dni wtorek-sobota w godzinach 11:00-19:00. Możliwość zapoznania się z dostępną ofertą Salonu oraz składanie zamówień odbywa się po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty w Salonie.
Rezerwacji można dokonać najpóźniej na 3 godziny przed planowanym spotkaniem.
W przypadku dokonania rezerwacji w terminie krótszym niż 3 godziny przed planowanym spotkaniem, zastrzegamy sobie prawo do anulowania wizyty.
www.dressonnow.pl, https://b1383791.alteg.io/company/1318737/personal/select-services?gcid=1422876263.1682193306&o=
6. Płatności w salonie można dokonywać w formie gotówkowej, kartą płatniczą oraz innymi formami płatności bezgotówkowej akceptowanymi w Salonie (np. BLIK).
7. Na terenie salonu obowiązuje zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu oraz używania środków odurzających.
8. Na terenie Salonu obowiązuje zakaz przebywania zwierząt.
9. Klienci zobowiązani są do zachowania kultury osobistej wobec personelu oraz innych klientów Salonu.
10. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste Klientów pozostawione bez nadzoru.
11. Salon nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe poza lokalem, a także spowodowane zawinionym działaniem Klientów.
12. Utrwalanie układu przestrzennego wnętrza Salonu, a także wizerunku osób znajdujących się w salonie (za pomocą jakichkolwiek urządzeń) wymaga zgody odpowiednio personelu Salonu bądź osób, których wizerunek ma zostać utrwalony.
II. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
2. Zamówienia w Salonie mogą składać osoby pełnoletnie, a w przypadku osób, które nie ukończyły 18 roku życia wymagana jest zgoda opiekuna prawnego.
3. Klient może zapoznać się z ofertą Salonu, dokonać przymiarek oraz złożyć zamówienie podczas ustalonejwcześniej, bezpłatnej wizyty w Salonie – tzw. „wizyta przymiarkowa”. Złożenie zamówienia jest także możliwe po wizycie w salonie, co wymaga skontaktowania się z Salonem za pośrednictwem strony internetowej podanej na wstępie Regulaminu, celem ustalenia i potwierdzenia warunków oraz parametrów zamówienia w drodze umowy.
4. Wizyta przymiarkowa w przypadku sukni ślubnej oraz wieczorowej wynosi 1 godzinę zegarową. Odstępstwa od przedmiotowej zasady ustalane są indywidualnie z personelem, według możliwości zapewnienia odpowiedniego poziomu i jakości obsługi podczas wizyty przymiarkowej.
5. Podczas wizyty przymiarkowej w Salonie zabrania się używania nadmiernej ilości kosmetyków, samoopalaczy, perfum, ostro zakończonej biżuterii mogących zabrudzić lub uszkodzić tkaniny, a także spożywania posiłków. W przypadku powstania zabrudzenia lub uszkodzenia sukni podczas przymiarki, Klient może zostać obciążonykosztami czyszczenia lub naprawy sukni.
6. Na pierwszej wizycie przymiarkowej Klient zobowiązany jest do posiadania ze sobą w przypadku sukni wieczorowej – butów wieczorowych, a w przypadku sukni ślubnej – butów ślubnych.
7. Zamówienie realizowane jest w oparciu o wymiary pobrane podczas pierwszej wizyty przymiarkowej. Brak jest możliwości późniejszej zmiany rozmiaru sukni.
8. Podczas wizyty przymiarkowej Klientowi mogą towarzyszyć maksymalnie cztery osoby towarzyszące.
9. Klient przed złożeniem zamówienia informowany jest o terminie realizacji usługi oraz cenie wykonania zamówienia.
10. Zamówienie składane jest w formie pisemnej umowy, w której strony określą istotne oraz indywidualne cechy zamówienia. W kwestiach nieuregulowanych w umowie, mają zastosowanie postanowienia niniejszego regulaminu, który stanowi integralną część umowy zawieranej z Klientem.
11. Klient zobowiązany jest:
1) W przypadku zamówienia sukni ślubnej: do zapłatybezzwrotnego zadatku w wysokości 50% ustalonej ceny produktu w dniu złożenia zamówienia oraz zapłaty ceny produktu pomniejszonej o wysokość uiszczonego zadatku w dniu odbioru zamówienia.Powyższy zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z zakupu zamówionego produktu przed jego odbiorem przez klienta.
2) W przypadku zamówienia sukni wieczorowej: do zapłaty 100% ustalonej ceny sukni w dniu złożenia zamówienia (przedpłata). W przypadku rezygnacji z zakupu zamówionego produktu przed jego odbiorem przez Klienta, zwrotowi na rzecz Klienta podlega 50 % ceny uiszczonej przez niego przy składaniu zamówienia. Pozostała część ceny uiszczonej przez klienta nie podlega zwrotowi.
12. Produkty zakupione w Salonie zarówno „gotowe”, jak również dopasowane do indywidualnych preferencji Klienta nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
III. ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
1. Klient zobowiązany jest uczestniczyć we wszystkichterminach przymiarki ustalonych podczas składania zamówienia na zasadach określonych w regulaminie. Skutki niestawiennictwa lub opóźnień w stawiennictwie na przymiarkach obciążają wyłącznie Klienta.2. W ramach kolejnych przymiarek sukni zamówionych w Salonie, Salon przewiduje możliwość wprowadzenia nieznacznych poprawek krawieckich tj. skrócenie sukni, podpięcie trenu, dopasowanie ramiączek do indywidualnych preferencji i sylwetki Klienta. W celu usunięcia wątpliwości wskazuje się iż przez nieznaczne poprawki rozumie się poprawki nie zmieniające rozmiaru sukni, jej indywidualnego charakteru, formy czy fasonu.
3. W przypadku konieczności dokonania poprawekkrawieckich nie będących nieznacznymi poprawkami opisanymi w ust 2 powyżej - w szczególności polegających na zmianie rozmiaru sukni, wymagających użycia dodatkowych ilości materiałów, aplikacji, odbiegających znacznie od pierwotnych ustaleń zawartych w zamówieniu - warunki ich realizacji są ustalane indywidualnie z Klientem, za dodatkową opłatą.
4. Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania modyfikacji lub poprawki sukni na życzenie Klienta w przypadku, gdy wprowadzenie zmian doprowadzi do zaburzenia fasonu i proporcji sukni, zmiany rozstawu miseczek w gorsecie itp. Ewentualna realizacja opisanych zmian i poprawek w przypadku ich wykonaniaodbywa się na wyraźne polecenie Klienta, a za ich efektSalon nie ponosi odpowiedzialności.
5. Średni, orientacyjny czas realizacji sukien wieczorowych wynosi do 30 dni roboczych. Średni orientacyjny czas realizacji sukni ślubnych wynosi do 9 miesięcy.
6. Z uwzględnieniem ust. 5 powyżej, a także innych okoliczności (takich jak w szczególności indywidualne modyfikacje w projekcie sukni, dostępność materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia) data realizacji zamówienia ustalana jest indywidualnie z Klientem, przy czym wydanie gotowego produktu odbywa się nie później niż na dwa tygodnie przed planowanym ślubem (imprezą okolicznościową) wskazaną podczas składania zamówienia.
7. Klient przyjmuje do wiadomości fakt, iż suknie oferowane przez Salon stanowią produkty rękodzielnicze i efekt końcowy może nieznacznie różnić się od modelu pokazowego, za co Salon odpowiedzialności nie ponosi.
8. Klient ma możliwość zakupienia dodatków płatnych do sukni m.in. tren, welon, akcesoria, które zostaną wydane przy odbiorze sukni.
9. Odbiór sukni odbywa się w siedzibie Salonu lub w formie wysyłkowej, w zależności od wyboru Klienta.
10. Klient zobowiązany jest do dokonania przymiarki sukni po ostatecznym jej dopasowaniu, a przed odbiorem celem najefektywniejszego dostosowania produktu do sylwetki. W przypadku rezygnacji z przymiarki sukni przed odbiorem lub wyboru dostarczenia produktu w formie wysyłkowej, Salon nie ponosi odpowiedzialności za dopasowanie sukni do sylwetki Klienta.
11. Klient zobowiązany jest do dokonania weryfikacji gotowego produktu przed odbiorem oraz zgłoszenia ewentualnych uwag przed opuszczeniem Salonu. Salon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uwagi zgłoszone po w/w terminie.
12. Wszelkie ewentualne zmiany i modyfikacje do złożonego zamówienia odbywają się za zgodą Salonu poprzez wpisanie ich do umowy w odpowiedniej rubryce „uwagi do zamówienia”.
13. W ramach ceny produktu, Salon zapewnia pokrowiec ochronny na suknię oraz wieszak.
IV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wykonania usługoferowanych przez Salon. Klient dokonując rezerwacji terminu wizyty oraz podając swoje dane wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Annę Szyler, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DRESS ON NOW Anna Szyler z siedzibą w Limanowej, ul. Szwedzka 7, 34-600 Limanowa, wpisaną do Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 7372232331w celu: realizacji rezerwacji i usług Salonu, kontaktu w sprawach dotyczących realizacji usług, danych niezbędnych do zawarcia umowy, realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, ewentualnie marketingu własnych usług (za odrębną zgodą). 2. Administratorem danych osobowych jest: Anna Szyler, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DRESS ON NOW Anna Szyler z siedzibą w Limanowej, ul. Szwedzka 7, 34-600 Limanowa, wpisaną do Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 737223233.
3. Klientowi przysługuje prawo do: dostępu do treści swoich danych; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia zgody w dowolnym momencie (dotyczy danych przetwarzanych na podstawie zgody); wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Administratorem danych.
5. Dane Klientów nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
6. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usług oraz obowiązków księgowych, nie dłużej niż przez 5 lat od zakończenia realizacji usługi, chyba, że przepisy prawa wymagają dłuższego przechowywania.
7. Klient może zostać poproszony o zgodę na wykonanie zdjęcia lub nagrania produktu podczas przymiarki.
8. Wyrażenie zgody na publikację wizerunku jest całkowicie dobrowolne i nie ma wpływu na wykonanie usługi.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Reklamacje należy składać w siedzibie Salonu w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem danych kontaktowych: e-mail: sklep.dressonnow@gmail.com, adres do korespondencji: 34-600 Limanowa, ul. Szwedzka 7. Reklamacje nie są uwzględniane w przypadku samodzielnej ingerencji Klienta w produkt. Salon zobowiązany jest do ustosunkowania się do prawidłowo zgłoszonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. 2. Regulamin został sporządzony w oparciu o obowiązujące przepisy prawa. W zakresie kwestii nieobjętych Regulaminem, a także ewentualnie sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Salon zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Nowa wersja Regulaminu wchodzi w życie z dniem publikacji w Salonie lub na stronie internetowej.