REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.dressonnow.pl
Produkty oferowane w Sklepie są sprzedawane przez Annę Szyler,  prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DRESS ON NOW Anna Szyler z siedzibą w Limanowej, ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa, wpisaną do Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 7372232331, REGON: 521601880, dalej zwaną w regulaminie Sprzedawca.

Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy: 
1) drogą listowną, pod adresem: ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa; 
2) drogą elektroniczną (mailową), pod adresem: sklep.dressonnow@gmail.com

§1 DEFINICJE
(dla uniknięcia wątpliwości wszelkie użyte poniżej słowa pisane z wielkiej litery mają znaczenie zgodne z poniższym) 
1. Cena – wartość wyrażona w pieniądzu, którą Klient zobowiązany jest zapłacić za zakupiony Produkt
2. Dzień roboczy - dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy oraz dni, które zgodnie z komunikatem Sprzedawcy zamieszczonym na stronie Sklepu są dniami urlopowymi.
3. Dowód zapłaty – faktura lub paragon,
4. Dostawa – oznacza dostarczenie Klientowi Produktu przez Sprzedawcę;
5. Sprzedawca – Anna Szyler,  prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DRESS ON NOW Anna Szyler z siedzibą w Limanowej,  
6. Sklep - sklep internetowy DRESSONNOW.PL prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.dressonnow.pl/
7. Klient/Kupujący – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów  tj. podmiot który zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwany również Użytkownikiem;
8. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
9. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą, którą Sprzedawca może, według własnego wyboru, przyjąć lub odrzucić
10. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
12. Produkt/Towar – rzecz oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczony do sprzedaży. Produkt ma zawsze charakter odpłatny;
13. Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady korzystania ze Sklepu, w tym z usług elektronicznych przez niego oferowanych, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
14. Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
15. Zamówienie z obowiązkiem zapłaty (zamawiam i płacę) – oświadczenie woli Kupującego, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów oraz oświadczenie o świadomości uiszczenia ceny;
16. Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.). 
17. Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.).
18. Kafelek- przycisk wirtualny na stronie Sklepu przenoszący do danej, dedykowanej mu zgodnie z opisem opcji na stronie Sklepu 

§2 WARUNKI TECHNICZNE i USŁUGI ELEKTRONICZNE​
 
1. Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
3. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia wymagane są minimalne standardy techniczne umożliwiające korzystanie ze sklepu internetowego dla systemu teleinformatycznego z którego korzysta Klient tj. urządzenie z dostępem do sieci Internet, przeglądarka internetowa, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa  podstawowych plików Cookies.
4. Sprzedawca zapewnia poprawne wyświetlanie się i funkcjonowanie www dla następujących przeglądarek i systemów: Edge, Chrome, Safari, Opera, system iOS, system Android. Do poprawnego działania strony www konieczny jest system operacyjny, wspierany i aktualizowany przez producenta.
5. Sprzedawca umożliwia Klientom jako Użytkownikom za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych usług elektronicznych opisanych w niniejszym paragrafie świadczonych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
6. W sklepie internetowym  dostępne są usługi elektroniczne:
1) Formularz rejestracji – jako nieodpłatna i jednorazowa usługa; korzystanie z formularza rejestracji polega na wprowadzeniu wymaganych danych Klienta, oraz potwierdzeniu woli rejestracji, w rezultacie których  utworzone zostaje indywidualne konto Klienta sklepu. Prawidłowa rejestracja wymaga podania danych osobowych, określonych w formularzu rejestracji. Umowa o świadczenie usługi polegającej na umożliwieniu klientowi rejestracji za pomocą formularza zawierana jest na czas określony i ulega zakończeniu odpowiednio z chwilą dokonania  rejestracji w sklepie internetowym.
2) Konto Klienta - nieodpłatna usługa, z której korzystanie możliwe jest po wypełnieniu formularza rejestracji i potwierdzeniu chęci utworzenia konta oraz warunków korzystania ze Sklepu internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu konta w Sklepie internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia konta co może nastąpić bez podawania przyczyny oraz nie powoduje powstania kosztów po stronie Klienta. Klient korzystający z usługi konta obowiązany jest do aktualizacji swoich danych w przypadku ich zmiany. Odpowiedzialność za brak aktualizacji lub ujawnienie swoich danych osobom trzecim ponosi Klient.
3) Formularz zamówienia -  nieodpłatna i jednorazowa usługa umożliwiająca złożenie Sprzedawcy oferty nabycia określonego Towaru za pośrednictwem Sklepu.  Umowa o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza zamówienia jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu najpóźniej z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta ( aktywacja Kafelka Zamówienie z obowiązkiem zapłaty) bądź z chwilą rezygnacji z korzystania z formularza i złożenia zamówienia; 
7. Korzystanie z usług elektronicznych udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu może odbywać się w oparciu o uregulowania szczególne, o których klient informowany jest każdorazowo na stronie internetowej sklepu przeznaczonej dla udostępniania tych usług.
8. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu. 

§3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, ZAWARCIE UMOWY Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY 
 
1. Warunki realizacji umowy sprzedaży i zasady współpracy określają Regulamin oraz informacje podane na stronie Sklepu dotyczące Produktów . 
2. Regulamin oraz informacje podane na stronie Sklepu dotyczące Produktów nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Jeśli jakieś zapisy staną się nieważne zastąpione zostają bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. 
3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a informacjami podanymi na stronie Sklepu dotyczącymi Produktów, wiążące są informacje podane na stronie Sklepu dotyczące Produktów.
4. Informacje podane na stronie Sklepu dotyczące Produktów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.). Informacje te stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów w formie Zamówienia.
5. Informacje dotyczące głównych cech Towaru, w tym jego Ceny, zamieszczane są na stronie internetowej Sklepu przy opisie danego Towaru.
6. Korzystając z usługi Formularz zamówienia w celu zawarcia umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest podać swoje dane umożliwiające zawarcie umowy oraz dane dotyczące rodzaju Produktów, ich ilości, sposobu ich dostawy jak i formy płatności. Korzystając z usługi Formularz zamówienia Klient ma możliwość sprawdzenia, korekty i modyfikacji w/w danych do chwili złożenia przez Klienta oświadczenia za pomocą Kafelka z napisem „Zamawiam i płacę”. 
7. W celu zakupu Produktów przez Sklep należy:
1) wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie poprzez dodanie ich do koszyka za pomocą dedykowanego Kafelka;
2) po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane przez Formularz zamówienia informacje (dane Klienta, sposób płatności, forma wysyłki); W przypadku, gdy Klient dokonuje zakupu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, zobowiązany jest ponadto do podania danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, tj. nazwy firmy, adresu firmy, numeru NIP;
3) zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
4) złożyć zamówienie za pomocą Kafelka z napisem „Zamawiam i płacę”.
8. Złożenie zamówienia jest możliwe po potwierdzeniu przez Klienta akceptacji Regulaminu oraz po potwierdzeniu zapoznania się z możliwością skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży w przypadku Klienta  będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
9. Złożenie zamówienia (nawet, jeżeli od razu zostało opłacone z zastosowaniem środków udostępnianych przez Sklep) jest równoznaczne ze złożeniem Sprzedawcy oferty nabycia określonego produktu, którą Sprzedawca, w tym w szczególności w przypadku braku dostępności danego Towaru, może według własnego wyboru przyjąć lub odrzucić.
10. Sprzedawca wysyła potwierdzenie złożenia zamówienia drogą elektroniczną na podany adres e-mail Klienta. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie przesłania na adres e-mail podany przez Klienta wiadomości elektronicznej (mailowej), potwierdzającej przyjęcie zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji 
11. W przypadku gdy Klient chce anulować zamówienie po zakupie towaru, a przed jego wysyłką powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową na adres sklep.dressonnow@gmail.com. Jeżeli Zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki, sprzedawca może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało już przygotowane do wysyłki, sprzedawca może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia, jednakże zachowuje prawo do obciążenia kupującego kosztami które faktycznie poniósł w związku z zawarciem Umowy sprzedaży, tj. kosztami Koszty administracyjnymi i obsługi klienta takimi jak koszty zapakowania towaru, prowizji Przelewy24 za zrealizowaną transakcję.
12. Jeśli klient nie wywiązał się z zawartej umowy sprzedaży i nie odebrał przesłanego zamówienia, Sprzedawca zachowuje prawo do obciążenia go kosztami: wysyłki zamówienia, odesłania przesyłki do sprzedawcy, kosztami zapakowania towaru, kosztami administracyjnymi oraz prowizji Przelewy24 za zrealizowaną transakcję.
13. Sprzedawca dopuszcza składanie zamówień za pośrednictwem serwisu Instagram www.instagram.com/dressonnow.pl/ w wiadomości prywatnej. W takim przypadku postanowienia niniejszego regulaminu stosuje się odpowiednio.  

§4 ZAMÓWIENIA PRE -ORDER
 
1. Zamówienia typu Pre-order oznaczają rezerwację produktów, które nie są aktualnie dostępne w magazynie Sprzedawcy, lecz Sprzedawca spodziewa się, iż zostaną wyprodukowane lub dostarczone w określonym terminie. Przewidywany czas realizacji zamówień Pre-order jest podawany w opisie produktu na stronie Sklepu, lecz może on ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy (np. opóźnienia w dostawie materiałów) wtedy data ta zostaje zaktualizowana w opisie produktu.
2. Do zamówień PRE-ORDER postanowienia niniejszego regulaminu stosuje się odpowiednio z zastrzeżeniem odmienności wynikających z niniejszego paragrafu.
3. Zamówienia PRE-ORDER wysyłane są w następującej kolejności: pierwszeństwo mają przesyłki z ekspresową opcją dostawy wybraną przez klienta (przesyłki express), następnie zgodnie z kolejnością zamówień.
4. Wybranie przez Klienta i opłacenie przesyłki express na produkt z kategorii PRE-ORDER gwarantuje wysyłkę zamówienia w pierwszej kolejności w czasie gdy wysyłka przez Sprzedawcę będzie możliwa, jednakże nie gwarantuje wysyłki Towaruw dniu jego zakupu, czyli przed terminem dostępności.
5. Sprzedawca nie gwarantuje 100% dostępności i dostawy produktów z kategorii PRE- ORDER, a jedynie udostępnia informację, iż przewiduje że produkty te będą dostępne w Sklepie, umożliwiając Klientowi złożenie na nie zamówienia. Brak możliwości realizacji zamówienia PRE-ORDER złożonego przez klienta może nastąpić z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, w tym z przyczyn nieprzewidzianych trudności produkcyjnych lub logistycznych dla danego towaru. W przypadkach określonych w niniejszym ustępie, Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta o tych okolicznościach oraz zwraca mu pełną uiszczoną przez niego kwotę. 
6. W przypadku gdy Klient chce anulować zamówienie po zakupie towaru, a przed jego wysyłką powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową na adres sklep.dressonnow@gmail.com. Jeżeli Zamówienie nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki, sprzedawca może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało już przygotowane do wysyłki, sprzedawca może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia, jednakże zachowuje prawo do obciążenia kupującego kosztami które faktycznie poniósł w związku z zawarciem Umowy sprzedaży, tj. kosztami Koszty administracyjnymi i obsługi klienta takimi jak koszty zapakowania towaru, prowizji Przelewy24 za zrealizowaną transakcję.
7. W razie pytań dotyczących zamówień PRE-ORDER Klienci mają możliwość skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: sklep.dressonnow@gmail.com.
§5 CENA 
 
1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
2. Cena nie zawiera w sobie kosztów transportu, które zobowiązany jest ponieść Klient, chyba że co innego wynika z informacji umieszczonej przy danym produkcie. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu. 
3. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest ceną najniższą obowiązującą w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki. 
4. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Cen Towarów znajdujących się w Sklepie, a także organizowania w określonym przez niego czasie akcji promocyjnych dla Klientów Sklepu każdorazowo w zgodzie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, z tym zastrzeżeniem, że uprawnienia Sprzedawcy określone w niniejszym ustępie nie naruszają praw Klientów, którzy zawarli Umowę sprzedaży Towarów przed dokonaniem zmian Cen lub w okresie akcji promocyjnej na jej zasadach. 
5. Do sprzedaży, w tym sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, przeznaczona jest ograniczona liczba Towarów według zasobów posiadanych przez Sprzedawcę i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień na te Towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych daną formą sprzedaży. W przypadku braku dostępności Towarów (wyczerpania), zamieszcza się o tym stosowną informację na stronie internetowej Sklepu przy opisie danego Towaru.
 
§6 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, DOSTAWA TOWARÓW

1. Dostawa realizowana jest na terenie Polski, a także poza Polskę na terenie UE. W szczególnych, indywidualnie uzgodnionych ze Sprzedającym przed złożeniem zamówienia przypadkach możliwe jest zrealizowanie dostawy do kraju spoza UE. Koszt dostawy uzależniony jest od odległości i kraju docelowego.
2. Koszty dostawy towaru ponosi Klient. Informacja o kosztach dostawy jest dostępna na stronie Sklepu, a także podczas składania zamówienia przez Klienta za pomocą stosownego formularza.
3. Dostawa towaru jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu, a także firm świadczących usługi odbioru w punktach odbioru, wskazanych przez Klienta w zamówieniu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem błędnego lub niedokładnego adresu przez Klienta.
4. Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności za towar i dostawę:
1) płatność przed dostawą (z góry) za pomocą przelewu na konto bankowe Sprzedawcy przy użyciu następujących danych: DRESS ON NOW ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa, nr rachunku bankowego: 17102034530000830203410354 (PKO BP). W celu usprawnienia procesu realizacji zamówienia w tytule przelewu zalecane jest wpisanie numeru zamówienia; 
2) płatność przed dostawą (z góry) z użyciem systemu płatności Przelewy.24 inarzędzi udostępnianych przez ten serwis;
5. Wyklucza się możliwość regulowania płatności za zamówiony Towar poprzez przekaz gotówki bądź wystawienie czeku. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę przez Klienta środków pieniężnych przekazanych w sposób określony w zdaniu poprzedzającym.
6. Jeżeli nic innego nie wynika z informacji podanych dla danego Produktu na stronie Sklepu, Towary zakupione w Sklepie Sprzedawca wysyła w terminie 1-5 dni roboczych od dnia otrzymania (uznania rachunku Sprzedawcy) zapłaty za Towar.  Wysyłka Produktów objętych promocją następuje w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty za Towar. Wysyłka produktów z opcją dostawy "Wysyłka w terminie 20 dni roboczych" następuje w terminie 20 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty za Towar.
7. O każdym przypadku wydłużenia czasu realizacji (wysyłki) zamówień spowodowanym okolicznościami niezależnymi od Sprzedawcy ( w szczególności na skutek działania siły wyższej), każdorazowo poinformuje on Klienta.  
8. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym na konto bankowe Sprzedawcy  i braku zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sprzedawcy w terminie 1 dnia roboczego od daty zawarcia Umowy Sprzedaży, Sprzedawca uzyskuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu na dokonanie wpłaty przez Klienta.
9. W przypadku wyboru płatności poprzez serwis Przelewy24, i braku zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sprzedawcy w terminie 1h od dokładnej daty zawarcia Umowy Sprzedaży, Sprzedawca uzyskuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu na dokonanie wpłaty przez Klienta.
10. Do chwili uiszczenia przez Klienta pełnej należności za zamówiony Towar pozostaje on własnością Sprzedawcy.

§7 DANE OSOBOWE
 
1. Administratorem danych osobowych:
1) Klientów w celu realizacji procesu zakupowego (np. zawarcie umowy sprzedaży, realizacja zamówienia, obsługa reklamacji związanej z zamówieniem itp.)
2) oraz użytkowników Sklepu dressonnow.pl będących osobami fizycznymi, zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego w celu umożliwienia korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach serwisu Sklepu Internetowego (np. usługa założenia i prowadzenia konta użytkownika w Sklepie, formularze kontaktowe itp.) lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie Sklepujest Sprzedawca czyli Anna Szyler prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DRESS ON NOW z siedzibą w Limanowej, ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa.2. Dane osobowe Klientów i Użytkowników Sklepu są przetwarzane zgodnie z ogólnym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej „RODO”) i przepisami krajowymi w zakresie ochrony danych osobowych, w tym z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że: zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
4. Możliwe jest odwiedzanie strony internetowej Sklepu bez podawania danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu zawarcia umowy (nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i rozliczenia Umowy Sprzedaży) lub innym na jaki zgodę wyrazi Użytkownik strony internetowej Sklepu podający dane np. w celu skorzystania z oferowanych przez Sprzedawcę usług elektronicznych. Zakres wymaganych danych wskazany jest w Regulaminie Sklepu Internetowego oraz każdorazowo przed rozpoczęciem świadczenia określonej Usługi lub przed zawarciem Umowy Sprzedaży na stronie Sklepu Internetowego. 
5. Strona internetowa Sklepu może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Sprzedawca jako Administrator zaleca by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną.
6. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych Klientów i Użytkowników Sklepu internetowego dressonnow.pl znajdują się w Polityce Prywatności.
 
§8 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE
 
1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
2. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
3. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku. 
4. Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
1) w zakresie zapisu utworu oraz wydruku - zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
2) modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek, instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy i opinii.

§9 REKLAMACJA​
 
1. Niniejszy rozdział określa zasady odpowiedzialności Sprzedawcy za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.) wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
2. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru, w tym w szczególności umów sprzedaży i umów dostawy nie stosuje się przepisów działu XI księgi trzeciej II tytułu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a jedynie ustawę o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany. Jeśli jakiekolwiek zapisy Regulaminu są sprzeczne z ustawą, są lub staną się nieważne zostajązastąpione przez odpowiednie zapisy ustawy.
3. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany lub w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta – również odstąpić od umowy.
4. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. 
5. Klient udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie dostarczając gona adres: DRESS ON NOW Anna Szyler ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa, z dopiskiem „Reklamacja”. Obowiązkiem klienta jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki z reklamowanym towarem.
6. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 
1) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub nie doprowadził Towaru do zgodności z umową;
2) brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową; 
3) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
4) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 
5. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.
6. Sprzedawca zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.
7. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna. 
8. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9. Klient może złożyć reklamację wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie zarówno e-mailowo jak i pocztą tradycyjna. Zgłoszenie reklamacji drogą mailową w pierwszej kolejności może usprawnić proces reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W celu usprawnienia procesu reklamacji Sprzedawca rekomenduje Klientom aby treść reklamacji obejmowała ponadto informacje o numerze zamówienia na produkt objęty reklamacją wraz ze wskazaniem produktu jakiego reklamacja dotyczy co może nastąpić także poprzez przedstawienie dowodu zakupu.  Zawarcie w reklamacji wszystkich informacji wymienionych niniejszym ustępie, jak też przedstawienie dowodu zakupu nie jest warunkiem koniecznym do jej rozpatrzenia przez Sprzedawcę jednakże może usprawnić proces reklamacyjny. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu (Formularz Reklamacji) lub też skorzystać z formularzy dostępnych na stronie https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/ . 
10. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta. W razie braku wskazania sposobu dostarczenia odpowiedzi Sprzedawca może samodzielnie dokonać wyboru.
11. Klient może także zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. W celu przyspieszenia jej rozpatrzenia powinna zawierać ona opis zaistniałego problemu. Reklamacje takie będą rozpatrywane nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania przez Sprzedawcę.
12. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedawca informuje iż na oferowane w Sklepie Towary nie udziela umownej gwarancji jakości w jakimkolwiek zakresie.

§10 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 
 1. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. 
3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
4. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail na adres sklep.dressonnow@gmail.com lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta oraz zakupiony rzez niego Towar jakiego prawo odstąpienia dotyczy. W przypadku, gdy umowa Sprzedaży obejmowała więcej niż jeden Towar, klient powinien jednoznaczne wskazać, czy odstąpienie dotyczy wszystkich, czy wyłącznie wybranej (wybranych) Towarów i ich oznaczenie. W celu wykonania prawa odstąpienia klient może także skorzystać z formularzy dostępnych na stronie https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/wzory-pism/ lub z formularza zwrotu udostępnianego za pośrednictwem strony internetowej Sklepu. W celu usprawnienia realizacji zwrotu Towaru dokonywanego w ramach prawa do odstąpienia od umowy Sprzedawca rekomenduje Klientom dołączenie do zwracanego Towaru formularza oraz dowodu zakupu, co nie jest to warunkiem koniecznym do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, jednakże może usprawnić proces zwrotu.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Jeżeli klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku gdy płatność za Towar została przez Klienta dokonana za pobraniem, Sprzedawca dokona zwrotu płatności na podany przez Klienta numer rachunku bankowego. 
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy dostarczając go na adres: DRESS ON NOW ul. Beskidzka 58, 34-600 Limanowa lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
9. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, w szczególności koszty odpowiedniego jego opakowania, zabezpieczenia i nadania do Sprzedawcy. Odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie zwracanego Towaru pozwoli zapobiec jego zniszczeniu, a także zmniejszeniu lub utracie wartości. Sprzedawca nie jest zobowiązany do odebrania przesyłki ze zwracanym Towarem jaka nadana została przez Klienta za pobraniem, do paczkomatu lub też innej przesyłki powodującej po stronie Sprzedawcy obowiązek zapłaty ponad kwoty określone w ust. 5 niniejszego paragrafu. Nie ogranicza to w żadnym zakresie prawa do odstąpienia od umowy przez Klienta. 
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Z uwagi na charakter Towarów oferowanych w sklepie, a także konieczność zapewnienia najwyższej ich jakości Klientom, widoczne ślady użytkowania towaru, jego zniszczenia, zabrudzenia (np. od makijażu), uszkodzenia (zaciągnięcia, plamy, rozdarcia), usuwanie fabrycznie wszytych/przypiętych metek lub taśm zabezpieczających mogą być uznane za powodujące zmniejszające jego wartości o jakim mowa w niniejszym ustępie. Każdy przypadek zwrotu podlega indywidualnej ocenie okoliczności o jakich mowa powyżej, co w żaden sposób nie ogranicza prawa Klienta do odstąpienia od umowy.
11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o jakich szczegółowo mowa w art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym:
1) o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;


WYMIANA TOWARU
1. W sezonie studniówkowym październik-luty wymiana towaru jest niemożliwa.

2. Zwróć produkt zgodnie z regulaminem odstąpienia od umowy, a następnie złóż nowe zamówienie.

3. Koszty za zwrócone zamówienie zwracamy praktycznie odrazu, więc nie obawiaj się, że będziesz mieć zamrożone środki.
§11 DODATKI I GRATISY
 
1.Dodatki oraz gratisy dołączane do sukienek są wyrazem dobrej woli Sprzedającego i nie stanowią części oferty handlowej.
2.W przypadku szczególnego zainteresowania konkretnym dodatkiem prosimy o wpisanie takiej informacji w uwagach do zamówienia. Sprzedający dołoży starań, aby spełnić prośbę, jednak nie gwarantuje dostępności wybranego dodatku.
3.Sprzedający zastrzega sobie prawo do niewysyłania dodatków do zamówienia w przypadku ich wyczerpania.
4.Brak dodatku do zamówienia nie stanowi podstawy do reklamacji ani roszczeń ze strony Kupującego.
5. W przypadku zwrotu zamówienia, kupujący zobowiązany jest do zwrotu wszystkich dodatków oraz gratisów.
 
§12 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
 
1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
2. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
3. W razie przesłania Produktu do Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
4. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku na Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostaje wyłączona. 
5. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
6. Przedsiębiorca, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta nie może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia dostawy Towaru.
7. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zostaje wyłączona.  

§13 SIŁA WYŻSZA
 
1. W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. 
2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze nagłym, niespodziewanym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności ale nie wyłącznie takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego, stanu epidemii lub stanu wojennego. 

§ 14 POSTANOWIENIA DODATKOWE
 
1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w powyższym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz innych odpowiednich ustaw.
2. Wszelkie wątpliwości wynikające z interpretacji Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
3. W razie sporu ze Sprzedawcą lub jakichkolwiek wątpliwości co do swoich praw, Klientmoże skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823). Informacje na temat pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów konsumenckich dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl/ ). 
4. Klient ma prawo ma prawo według swojego wyboru:
1) zwrócić się do powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
2) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
3) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy
4) skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami. Platforma ODR dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Więcej informacji na temat prowadzenia działalności gospodarczej i internetowego rozstrzygania sporów w UE znajduje się na stronie: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_pl.htm
5. Uprawnienia opisane w poprzedzających ustępach nie zamykają Klientowi możliwości dochodzenia swoich roszczeń na drodze sadowej przed sądem powszechnym. 
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, bezpośrednio stosowanych w kraju Dyrektyw UE a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom, a także w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowychi techniczno organizacyjnych dotyczących Sprzedawcy (w tym zmiany przedmiotu prowadzonej przez Sprzedawcę działalności, zakresu oferowanego asortymentu, wprowadzeniu nowych usług, zmiany w zakresie danych teleadresowych Sprzedawcy, nazwy Sprzedawcy oraz formy prawnej prowadzenia działalności, zamiany w zakresie płatności, sposobów dostarczania rzeczy, zmianami technicznymi funkcjonowania sklepu internetowego) które uzasadniają wprowadzenie zmian do Regulaminu z jednoczesnym zachowaniem praw Klientów będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na Prawach Konsumenta przyznanych im na mocy powszechnie obowiązującego prawa. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy. O zmianie regulaminu Sprzedawca powiadamia użytkowników Sklepów na stronie internetowej Sklepu. 
7. Prawem właściwym jest prawo polskie.
8. Sądem właściwym jest sąd polski.
9. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności jakiej treść dostępna jest na stronie internetowej Sklepu. 
10. Regulamin obowiązuje od dnia 02.04.2022